Nuffnang Ads

Tuesday, April 3, 2012

Mini Giveaway By Manja (I'm Limited Edition)

Assalamualaikum..




Hari ini aku nak kongsi satu giveaway yang sangat ohsem dan manja sangat, hehehee.
Apakah ia?



Jeng jeng jeng..



Taraa..

Macam mana? Best tak? Nak join? Meh ramai-ramai terjah ke blog http://notamanjaku.blogspot.com 



Wahai cik manja ku sayang, why i think i'm limited edition? It's because, there's no other person that could replace me and my uniqueness.



woh! ayat yakin diri tu! hewhewhewhewhew, tapi itulah realitinya bukan? Every person are unique in their own ways, and God did really created each and one of us as a limited edition. =)



Memandangkan saya dengan rasminya dah join contest ini, KALAU saya terpilih sebagai salah seorang daripada PEMENANG (berharap), TIGA (3) hadiah yang saya inginkan adalah:

  1. Tony Moly Lip Tint By butterberries
  2. Sexy Bag By Bags Aholic (Nurul Numan)
  3. RM 30 cash Voucher By LoveBag LoveBag Private Closet


Oh ya! ini LINK FB saya =)



Saya dah join, anda yang lain bagaimana? =D








1 comment:

Unknown said...

complete n gud luck