Nuffnang Ads

Tuesday, February 21, 2012

Birthday Babe

Assalamualaikum!

Terima kasih pada pembaca-pembaca blog KECHIKBLURBS! Alhamdulillah, semakin bertambah jumlah pembaca, pengunjung blog ini. Terasa dihargai dan bersemangat aku nak blogging dan terus blogging! TERIMA KASIH!

Hari ini, 21 FEBUARI 2012, (21022012) adalah hari jadi bonda tersayang, Puan Aminah. Yang ke berapa? ehem ehem, 47 tahun! Ahamdulillah, syukur sebab Allah S.W.T kerana memberikan aku seorang insan yang cool lagi memahami diri aku, semoga mama terus di panjangkan umur, di murahkan rezeki! Amin. =)

Mama jenis yang cool dan slumber, memang satu kepala dengan aku, tapi pemalu sangat, so maaflah sebab aku tak dapat tunjukkan pada kau orang wajah bonda tersayang. Aku sekadar  menghormati permintaan mama agar identitinya tidak di hebahkan di alam maya. =)

Memandangkan hari ini hari jadi mama, aku decide buat cake! Dan mama dah awal-awal request pada aku di nak makan chocolate moist cake, jadi aku tunaikan permintaannya. =)



Chocolate Moist Cake with Chocolate Ganache and Oreo Topping.
Kek tak manis memandangkan chocolate ganache manis, so they suited each other well =)


Ini bukan Cik baker ya, ini adik aku, saja nak menyemak =p

Adik bongsu kesayangan keluarga. Tempted baby brother? heheh





Kalau berminat nak resepi, hubungi saya melalui email, ataupun twitter ataupun komen sahaja di post ini atau ruangan cakap-cakap di sebelah kanan page ini! TQVM!

No comments: