Nuffnang Ads

Saturday, February 4, 2012

Jom menang bersama kak Kiz!

Okay, aku sedang blog walking sebentar tadi dan aku singgah ke blog Kedai Kiz.


Owner blog ni buat contest! ah! teruja-teruja sebab aku tak pernah lagi join mana-mana contest sebab selalu rasa rendah diri dan tak yakin aku boleh menang. Tapi, that's about to change =)

Aku pun tak tahu kenapa perasaan aku kuat nak join pertandingan ni. Maybe, sebab dia OH!SEM kot? huehuehue. Tak apa, kita cuba ramai-ramai, dan tengok siapa yang kena! =p

Baiklah Kak Kiz ku sayang, hehe, here's my tagline for you! =)

"Serlahkan Ke-bebeh-an anda dengan Kiz Couture"

Amacam? agak-agak boleh dapat Consolation Prize tak? Nak menang First mimpi lah kan? Tapi yang pasti, tagline mak memang mantap dan semestinya OH!SEM tahu! Original hanya dari Cik Myra. hehe.
Kak Kiz ku sayang, bebeh tu maksudnya babe la, cuma di melayu-kan. Sabahan suka guna perkataan tu, FYI. teheeeee =)

Bagi kengkawan yang nak join jugak, sila klik SINI.

Terpulang pada anda nak guna Blogger ataupun FB. =)

Selamat mencuba!

No comments: