Nuffnang Ads

Sunday, July 17, 2011

Aziz Satar

Ngehehehe. Dari tajuk pun anda sepatutnya sudah dapat menangkap apa yang ingin saya perkatakan sekarang ini. MAKANAN. (bunyi musik bahagia berkumandang)

Keluar bersama kak intan, Mek Ta dan Pok Man. Destinasi? Warung Aziz Satar. Tak, ini bukan Aziz satar pelakon tuh, ini Pak Aziz yang menjual Satar. Hoho. Tapi saya tidak berminat makan satar, hati saya sudah terpaut pada otak-otaknya yang uumph! Juga niat di hati ingin menikmati Air Jagung Butir. Sedap!




Kami Keluar meninggalkan si debab comel yang manja ini di rumah bersama:

bunyi filem jaws berkumandang*

Korang keluarlah. Biar aku jaga rumah dan ikan ni.

Selepas dari Warung Aziz Satar, kami ke pasar buah-buahan pula dan menikmati:



Ya, DURIAN.

Sila bayangkan betapa bahagianya wajahku sekarang..













Bayangkan..












Ok, Tak Perlu bayangkan sebab:












HEAVEN. Tsk. Tsk.




duta manggis sedunia. Even baju yang dipakai juga colour coordinated dengan manggis. *terharu*

Mama bagi aku duit untuk makan nasi aku pergi makan durian. Mama, sila redha. *muka insaf*

hayatilah wajah insaf hamba ini -.-

No comments: