Nuffnang Ads

Friday, May 29, 2009

kau membuatku berantakan..
kau membuatku tak keruan,
kau membuatku tak berdaya,
kau menolakku,hancurkan diriku..
cinta ini membunuhku..

kepada kekasih yg sangat2 aq syg n cintai..
hanya kerana dia kita jadi begini..
siang dan malamku hanya penuh dengan tangisan..
tangisan menandakan aku sedang sakit dan terluka..
aku tahu,aku bukan siapa-siapa bg dirimu..
tapi rasa sayang dan cinta terhadap dirimu membuatkanku hilang kawalan..
maafkan daku atas salah dan silapku..
aku mohon agar kau bisa memaafkan diriku yg bodoh ini..
aku tahu kau terluka,tetapi pernahkah kau memikirkan luka dihatiku??
luka-luka yang ku pendam demi menjaga perasaanmu serta hubungan kita??
sungguh perasaan ini tidak dapat ku bendung lagi..
aku hanya mampu berdoa dan berharap tika ini agar kau bisa menginginkan diri ku kembali.. agar kau bisa lebih memahami diri ini..

sayangku,
andai hubungan ini tidak kau ingini lagi..
ku minta agar kau bisa memaafkan salah dan silapku..
ku mohon agar jangan pernah lupakan diriku dan semua kenangan kita..
ku mohon agar kau masih menyimpan rasa sayangmu untukku,walaupun sedikit..
ku mohon agar biarlah penggantiku lebih baik dari diriku..
sungguh percayalah,aku benar2 x sanggup melepaskan dirimu..
hingga detik ini,air mata masih membasahi pipi,luka di hati masih terasa..
rindu di hati membara..

aku sayang kamu.

No comments: