Nuffnang Ads

Sunday, May 27, 2012

Bake it to Love it

Assalamualaikum!

Cakkk!! Hihihihiiii. Maaf yer sebab dah lama sangat tak update blog ini. Terharu bila nampak ada yang sudi baca dan tunggu next post dari Cik Myra. Terharu sangat you olls!

Tapi maaflah sebab post kali ini agak pendek. Ye la, perjalanan hidup ini kadang kala begitu lurus bak highway.  Tak semeriah fun fair yang rumah hantunya cik Myra takkan jejak kaki pun sebab tak berbaloi. Okay, sekarang kita dah lari topik. Tutup mulut kau, Myra. Tutuppppp. okay, dah tutup.

Sambung cerita.


untuk makluman pembaca yang berada di kawasan Papar, Kota, Kinabalu dan yang berdekatan, cik Myra ada buka satu blog baru, khas untuk para bakal pelanggan cik Myra yang berminat untuk menempah Kek,Kek Cawan atau pun Tart yang Cik Myra buat sendiri. Yerr, BUAT SENDIRI, HOMEMADE.

Minat aku pada baking dan sokongan mereka-mereka (my customers) yang sentiasa come back for more telah membuatkan aku buat keputusan untuk buat satu blog memandangkan aku tak suka nak ber-add dengan mereka-mereka yang aku tak kenali di laman muka buku. So yeah, anda boleh lihat hasil/tempahan yang ada. maaf yer, pilihan setakat ini limited sebab cik myra pun hijau lagi dalam berbisnes dari rumah ini. Harap yang berminat bagi sokongan lah yerr!

Sila buka blog Ovens & mixers jika anda berminat!

Sayang semua!

XOXOXO

No comments: